Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są wyłącznie gwarancją producenta. Warunki gwarancji, w tym obowiązki gwaranta, uprawnienia kupującego oraz zasady reklamacji z niej wynikające określa producent. Zasady reklamacji:
2.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeśli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.2. Kupujący może złożyć reklamację na adres: AutomatykaVPN Automatyka-Krzysztof Białowąs, ul. Przyjacielska 4,
20-704 Lublin lub na adres: email: biuro@automatykavpn.pl.
2. 3. Przy składaniu reklamacji należy podać swoje dane kontaktowe, numer zamówienia/wysyłki oraz szczegółowo opisać czego dotyczy reklamacja.
2. 4. Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
2. 5. Jeżeli Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
2. 6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie w zakresie odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta za wady rzeczy (rękojmia) zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, w tym w szczególności art. 556 – 576 kodeksu cywilnego.