Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania

W naszym sklepie możliwe są następujące formy płatności:
gotówka przy odbiorze – zapłata gotówką przy odbiorze przesyłki z zamówieniem,
przelew bankowy – płatność dokonywana przez klientów poprzez samodzielne logowanie do banku internetowego. Płatności prosimy dokonywać po otrzymaniu maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz z niezbędnymi danymi i nr konta do wykonania przelewu.

Płatności należy dokonywać na konto bankowe w IDEA Bank
37 1950 0001 2006 0038 1088 0001
Automatyka-Krzysztof Białowąs
ul. Przyjacielska 4
20-704 Lublin
W tytule wpłaty podaj numer swojego zamówienia.

Czas realizacji zamówienia usługi = czas utworzenia serwera VPN. W praktyce serwer generowany jest w ciągu 30minut od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie.

Czas realizacji zamówienia = czas wysyłki + czas dostawy Wysyłka tj. spakowanie i przekazanie towaru do wysłania za pośrednictwem firmy kurierskiej lub przygotowanie towaru do odbioru osobistego wynosi: do 7 dni roboczych – w przypadku towarów przy których widnieje adnotacja „towar jest dostępny”. Czas realizacji zamówienia jest liczony w dniach roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty środków na naszym koncie.

Przy zamówieniu jednoczesnym usługi i urządzenia realizacja jest dwuetapowa:
1. Czas realizacji zamówienia usługi VPN = czas utworzenia serwera VPN. W praktyce serwer generowany jest w ciągu 30minut.
2. Czas realizacji zamówienia = czas wysyłki + czas dostawy Wysyłka tj. spakowanie i przekazanie towaru do wysłania za pośrednictwem firmy kurierskiej lub przygotowanie towaru do odbioru osobistego wynosi: do 7 dni roboczych – w przypadku towarów przy których widnieje adnotacja „towar jest dostępny”. Czas realizacji zamówienia jest liczony w dniach roboczych.
Należy pamiętać, że czas realizacji dla usługi i urządzenia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty środków na naszym koncie.

Punkt odbioru osobistego mieści się w Lublinie przy ul. Przyjacielskiej 4. Czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Aby dokonać odbioru osobistego należy wcześniej złożyć zamówienie na stronie sklepu z zaznaczeniem opcji „Odbiór osobisty”.
Prosimy, aby po zamówiony towar zgłaszać się dopiero po otrzymaniu od nas emaila lub telefonu z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Towar przewożony jest z magazynu do punktu Odbioru Osobistego, stąd odbiór nie jest możliwy natychmiast po złożeniu zamówienia.

Reklamację należy zgłaszać na adres: biuro@automatykavpn.pl podając swoje dane kontaktowe, numer zamówienia/wysyłki oraz szczegółowo opisać czego dotyczy reklamacja.

sugestie zawsze mile są widziane :) - można przesłać je na adres: biuro@automatykavpn.pl lub telefonicznie. Chcemy by nasz serwis służył Ci najlepiej.

Pn. - Pt. / 8:00 - 16:00

Godziny pracy biura

+48 694-663-717

Infolinia

biuro@automatykavpn.pl

Wsparcie techniczne

Korzystając ze strony akceptujesz

Politykę prywatności X